Sunday, February 06, 2011

iezixora15

http://teddymaster.te.funpic.de/22670.html

2 comments:

  1. from fisha1415:
    assalamualaikum..pertama sekali saya nak minta maaf jika sekiranya saya mengganggu..hasrat saya cuma ingin berkongsi perasaan serta pengalaman..saya seorang lelaki..saya ada terbaca 'cerita adam' dan cerita 2 begitu menyentuh perasaan saya..saya pun pernah mempunya anak 'muhammad aiman' namanya..dia selalu menghiburkan saya..saya pernah bersedih kerana kehilangan seseorang yang disayangi..namun,kehadirannya telah menceriakan hidup saya..senyuman dia yang manis,tingkah laku dia yang selalu membuat saya ketawa dan tangisan dia yang kadang2 buatkan saya tension..saya ingat lagi dulu lepas balik rumah dengan letih pulak 2,saya tengking dia sebab saya tension dia asyik menangis xhenti2..bukan salah dia pun..dah jadi tabiat budak memang suka menangis..yang terkejutnya dia terus diam dan pandang ja muka saya..masa 2 la saya sedar yang saya dah buat perkara yang silap..saya marah dia kerana terlalu ikutkan hawa nafsu saya..saya terus ambil dia dan peluk dia sambil cakap "abah minta maaf" berulang kali..mustahil budak seusia dia boleh faham..saya buat sebab rasa bersalah yang teramat sangat..sekarang dia dah xda..ALLAH dah pun pisahkan kami..saya harap dia maafkan saya atas apa yang saya lakukan..saya percaya apa yang berlaku ni adalah yang terbaik untuk saya..pada mulanya saya tidak dapat terima hakikat atas kehilangannya..boleh dikatakan jadi gila saya dibuatnya..tapi lama-kelamaan ALHAMDULILLAH..ALLAH telah berikan saya kekuatan untuk saya teruskan kehidupan..mungkin dia akan lebih bahagia 'di sana' atau mungkin jugak saya belum layak bergelar 'abah'..hanya ALLAH saja yang Maha Mengetahui betapa kasih dan rindunya saya padanya..ya ALLAH jika KAU fahami hati hambaMU ini KAU temukanlah kami kembali ya ALLAH..sesungguhnya aku amat merinduinya ya ALLAH..sekiranya diberi kesempatan untuk kali kedua,INSYAALLAH aku tidak akan mensia-siakannya..kepada yang mempunyai anak..didiklah mereka..asuhlah mereka sebaiknya..janganlah membenci dan membuang mereka disebabkan kesalahan yang mereka lakukan..berikanlah mereka peluang..mendidik mereka sememangnya memerlukan kesabaran..sesungguhnya seorang anak yang soleh dan solehan boleh menjamin kita untuk ke syurga..INSYAALLAH..percayalah..kehilangan anak lebih menyedihkan daripada kehilangan segalanya..dialah anugerah ALLAH yang tidak terhingga nilainya..akhir kata dari saya,maaf yang tidak terhingga jika coretan ini menyinggung mana2 pihak..hajat di hati cuma ingin meluahkan perasaan supaya dapat meringankan beban yang ditanggung..saya doakan semoga kita semua bahagia dan sentiasa diredhoiNYA..amin..wassalam

    ReplyDelete
  2. from fisha1415:
    assalamualaikum..kepada empunya blog..saya minta maaf ekali lagi kerana mencemarkan blog ini..harap ampun dan maaf dihulurkan kepada hamba allah ini..ikhlas di hati saya doakan moga ummu adam sekeluarga bahagia hingga akhir hayat..adam adalah nama yang cantik..nama khalifah pertama yang diciptanya..nama yang terpahat yang menjadi sejarah bermulanya perasaan cinta dan kasih sesama makhluk..nama yang disebut di dalam alquran..nama yang tercatat paling atas dalam salasilah keturunan manusia..cantikkan dia dengan peribadi yang mulia..corakkan dia dengan akhlak yang soleh..warnakan dia dengan sahsiah auliya'..kasih anak membawa bahagia..kasih ibu membawa ke syurga..kasih manusia berpada-pada..kasihkan allah melebihi segalanya..satu pesanan yang ikhlas dari saya..jauhkan dia dari tipu daya wanita kerana tipu daya wanita adalah amat dasyat..seorang wanita bisa menghancurkan sejuta bala tentera..imam assyafie pernah berkata:"aku lebih rela mengekori seekor singa yang kelaparan daripada mengekori seorang wanita"..allahumma arzkuhni walakum fahman nabiyyin..wa hifzhal mursalin..wajj'al li walakum min almukminin walmuttaqin wasshakirin walfaizin wannajihin wassabirin..wa hifdzal lii walakum fid dunya wal akhirah..waghfir zunubi walakum wa zunubi walidina warhamhuma kama rabbayana saghira..ya allah ya rahman ya rahim ya mujiba assaidin..ya maliki assamawati walardhi..istajib du'aie..istajib du'aie..istajib du'aie..walhamdu lullahi rabbal 'alamin..
    harap saya masih boleh berkongsi maklumat di blog ini untuk masa yang akan datang..wassalam

    ReplyDelete