Thursday, October 01, 2009

RINDU ZAMAN2 BELAJAR


Actually bila da dok rumah lama2 ni, tingat kat kwn2 time blaja . mse 2 x thu cre nk hargai kwn . bile dah ada FAMILY sndiri + dah hbis belaja, sume kwn2 pun da mkin Jauh... mmgla beh call, chatting n msg2, but sume 2 da x same cm dulu...


Dulu, klu bosan2 ley ajak kengkawan kuar . g tgk wayang ke (hbsla klu abah tahu), saje ronda2 ke, tp sume 2 da berlalu...[sedeynye... :( ] sekarang ni still bley tgk wayang n ronda2...tp ngan my hubby je la...(x same la ngn kengkawan)


kepada kwn2 yg masih single n masih x terikat ngan Tanggungjawab (ayat mcm nyesal kawen awal jew..hik..hik..xdela sampai bgitu sx) hargailah setiap detik bsama kwn2... nnti bila msing2 da pnya tnggjwb, Semuanya akan tinggal KENANGAN


Sebahagian dr pic teman2 sy


ROS . IRA . KAKAS . DAYAH

IMRAN (de kwn baek saye)

rindu... ni kat dewan vista . time study b4 exam



AMOI (de jugak kawan baek sy)

mula2 masuk kolej sy rapat ngan mereka berdua ( amoi + imran )

ops..terlupa sorg lg, ALONG. tp sy dah lost pic de


AMOI n DAYAH(de mama angkat anak sy)

notes : amoi jgn marah aku ltak pic ni...this bcz pic2 yg len da kat K.L

2 comments:

  1. aku xmarah ko letak gamba nih.y aku marah ko letak gamba im.hahaha.nak marah x termarah.sengal j!!!!bile mau blik cni???aku da swuh im jd driver untuk bwk jumpe ko!!!hehehe.
    n btau mama eh.aku xdpt g.aku kt jb la.nnt aku dtg len kali.insyaALLAH

    ReplyDelete
  2. gmba im 2 comey... 2 pasal la aku letak...hik..hik..
    jgn marah2 cayunk....

    ReplyDelete