Sunday, January 25, 2009

"SuRv3y SuRv3y" Giv3AWay CoNT3sT

Assalamualaikum w.b.r.t.
Dengan segala hormatnya sy telah dijemput tuk memeriahkan giveaway ni .
thanks to mama reen sbb jmput sy
tnpa membuang mase, jom tgk tengok syarat2 nye :

1. Sememangnyer tiade syarat2 yang pelik+menyusahkan...semua leh join yang ader blog ker xde ker, follower or not follower ker, tue, mude, kecik, besau boleh join but hanyer valid untuk sekali penyertaan sahaje.

2. Buat satu karangan berkenaan dengan macam mane nak memantapkan lagi ShopBlog Mama contohnyer dari segi blog designnyer ker, products, price, service dll...boleh selitkan juga idea, pendapat serta komen2 yang membina pada karangan uols tu..tapi bukan yang membinasakan k!

3. Panjang karangan terpulanglah pada uols...tapi janganlah pulak sampai panjang berjela macam novel yer..letih Mama nak bace...Cume 1 jer Mama mintak, tolong buat tajuk karangan sebijik2 macam yang Mama buat : "SuRv3y SuRv3y" Giv3AWay CoNT3sT kalau tak ikut otomatik penyertaan uols tu di"terminate".

4. Pada yang ader blog jangan lupe wat LINK BACK ke ShopBlog Mama pada entry (karangan) tu yer...kalau dah siap...inform Mama dengan memberikan details uols dan link entry (karangan) pada comments box kat bawah nie atau shoutbox (yang berwarna biru) untuk memudahkan Mama menerjah masuk ke blog uols. Pada yang xde blog just e-mailkan aje karangan uols ke duniasimanja09@yahoo.com.my

5. Pemilihan pemenang2 berdasarkan kepada idea dan pendapat yang bernas+kreatif.

6. Pemenang2 akan dipilih oleh Mama sendiri. Keputusan adalah muktamad.
nak tahu hadiah2nya??? klik sini

Ini komen dan ulasan sy :\\

pertama sx tahniah to mamaReen coz da terlibat lam dunia bisnes internet . TAHNIAH ! ! !
sy adalah salah seorang pembeli dr web MamaReen ni . so far sy sangat berpuas hati dengan barang2 yg telah dijual oleh beliau . harganya juga sangat berpatutan (sbb 2 sy beli ) . Dulu design blog de, xdelah menarik sangat , adakalanya susa nak bace, cz tulisan x nmpak . tp Alhamdulillah MamaReen telah membuat perubahan pada Blog beliau . ianya sangat menarik + cantik .
tp, sy lbey suka banner yang lama . lg menarik (nmpak cm comel2 je) . pd uols, sy xthu le cmne (ni pada pndangan sy la) . Servis penghantaran pun ok .
sy ada sedikit cadangan pada MamaReen, rajin2 la wat harga runtuh . tp dateline de x perlu lama2 . 2hr je (sape cpt, de daPAT) bleh ke MamaReen??? selain tu, leh banyakkan jualan product cthnya, cloth diapers, baby jumper .
Pricenya mstila berpatutan kan??? sekarang pun price nya banyak yang berpatutan N x membebankan .
Hopefully MamaReen success dalan dunia ShopBlog ni...

1 comment:

  1. Salam Ummu Adam @ Asma. Good Luck yer! Akak suke tgok family Asma...rapat sgt..semoga bahagia selamanyer dan diberkati Allah. Amin..

    ReplyDelete